​Træf de rigtige beslutninger for dig selv og dine kunder

Med ​ArcGIS får du indsigt ved at kombinere en række eksterne data fra fx. CVR-registret, tinglysningskontoret med fx, forbrugeradfærd, ejendomsinformation, demografisk information, matrikelinformation, udlejningsønsker, billeder af ejendomme mm. De eksterne data og dine egne data samles i ét system, hvor du får mulighed for at se overraskende sammenhænge og skabe bedre indsigt. Analyser og nye indsigter visualiseres med interaktive kort, som kan deles med kolleger, partnere og andre stakeholders - hvor som helst og når som helst.

Resultatet bliver et bedre udgangspunkt for at træffe de rigtige beslutninger, forbedrede​ kunderelationer, større effektivitet og dermed omkostningsbesparelser og større afkast for virksomheden.

Find den optimale beliggenhed

Beliggenhed er et væsentlig kriterie, når dine kunder skal vælge domiciler, men det er også vigtigt at tage stilling til andre ting, som fx.:​

  • ​Nærhed til ens kundeportefølje og til konkrete segmenter
  • Lav rejsetid for medarbejdere
  • Lav kvadratmeterpris
  • Områder som bidrager til det gode arbejdsmiljø
  • Områder med lav repræsentation af konkurrenter​

​ArcGIS giver overblik og indsigt i disse og andre vigtige valgkriterier og hjælper dig med at tage den rette beslutning på det rette grundlag.

Målrettet markedsføring

Med ArcGIS er du er du bedre stillet end dine konkurrenter, for du kan vise interaktive storyboards og målrette markedsføringsmateriale til dine kunder.

Markedsføring af dine ejendomme er en essentiel del af din hverdag og kendskab til din målgruppe er essentielt for al markedsføring. Målrettet markedsføring og maksimering af marketingbudgettet forudsætter kendskab og indsigt i demografiske data, så man kan tilbyde de bedste steder til de mest passende kunder. Derfor er det vigtigt at vide hvor er bestemte befolkningsgrupper er lokaliseret, hvilken alder, hvor mange børn og hvilken indtægt de har. Eller eksempelvis hvor er der koncentration af specielle typer af virksomheder.

Du behøver ikke dyre eksterne konsulenter for at skille dig ud fra dine konkurrenter.​ Med Location Analytics kan du lave 3D-markedsanalyser der viser forretningspotentiale i forskellige segmenter og dermed forøge din ROI.​

Tendenser

Bedre forretning med indsigt i markedstendenser

Med ArcGis har du altid et visuelt overblik over opadgående eller nedadgående tendenser i boligmarkedet. Derfor har du et langt bedre udgangspunkt for at træffe de rigtige beslutninger, få bedre kunderelationer og større afkast i virksomheden.

​​

Ved at kombinere en række historiske data, som eksempelvis liggetider, kvadratmeterpriser, populationsændringer, demografi, placering af indkøbscentre og andre aktiviteter i området, får man et visuelt overblik over hvor der er forretningspotentiale, eller om man skal afvikle ejendomme, der befinder sig i områder der ikke er potentiale i.​

Porteføljeforvaltning

Forbedret porteføljeforvaltning

Porteføljeforvaltningen bliver nemmere med ArcGIS, da alle informationer er samlet og visualiseret ét sted.

Du vil altid vide hvor meget areal der er tilgængelig i dine ejendomme, om der er der ledig kapacitet, hvad omsætningen er på ejendommene over tid, performance på ejendommene, udlejningsrater, igangværende vedligeholdelsesopgaver og udløbsdatoer på kontrakter i porteføljen.

Det er blot nogle af fordele du får med ArcGIS . Se her for mere indsigt i platformen.​

Søg på siden