Avancerede forretningsanalyser

Analysér og forstå markedsområder, find den bedste placering til nye butikker eller kontorer, se hvor dine bedste kunder bor og meget mere.

Solidt beslutningsgrundlag

ArcGIS Business Analyst kombinerer data med geografiske redskaber og enkle rapportformater. Data og analyser kan deles på tværs af organisationen fra analytikeren, til sælgeren på vejen og til ledelsen, der har brug for det daglige overblik.

Med ArcGIS Business Analyst kan du bl.a.:

  • Finde dine bedste kunder og opdage flere som dem
  • Se hvor din næste filial skal ligge
  • Se hvor konkurrenterne bor
  • Identificere underprioriterede markeder
  • Forudsige salgsmuligheder og markedsandele
  • Udvikle og dele rapporter
  • Tilpasse og automatisere analyser som ofte anvendes

Kontakt

Få mere at vide om analyser, data og hvordan geografien kan understøtte din forretning.

Send en besked via kontaktformularen, så kontaker vi dig hurtigst muligt.

Søg på siden