555-555-5555

Detailhandel

Butiksudvikling og markedsføring med datadrevne indsigter og analyser.

Boost din forretning med analyser og datadrevne beslutninger

Med ​vores løsninger til detailhandelsbranchen, kan du kombinere egne data eksempelvis kundedata med eksterne data som demografi, offentlig trafik, konkurrenter, køreafstande, købekraft og forbrug.

De eksterne data og dine egne data samles i ét system, ArcGIS, der via geografisk analyse (GIS og Location Intelligence) giver overblik og mulighed for at se sammenhænge i store mængder data. Analyser og nye indsigter visualiseres med interaktive dashboards og kort, som kan deles med kolleger, partnere og andre interessenter - hvor som helst og når som helst.

Resultatet bliver et bedre udgangspunkt for at træffe de rigtige beslutninger, forbedrede​ kunderelationer, større effektivitet og dermed omkostningsbesparelser og større afkast for virksomheden. Og husk, at det naturligvis kan integreres med organisationens BI og andre forretningssystemer.

Esri og ArcGIS er af Forrester i 2020 udnævnt til at være førende indenfor Location Intelligence. 
Læs mere om Location Intelligence her

At have styr på tingene giver bedre lønsomhed

Kan din organisation blive bedre rustet til at imødekomme kundernes behov og krav? 


Er der måder at tage bedre og mere nøjagtige beslutninger, der fører til øget salg og bedre rentabilitet? 


Svaret på begge spørgsmål er "ja". Ved at bruge den geografiske dimension i dine forretningsanalyser vil du se på både markedet og forbrugerne med nye øjne.

Bedre beslutningsgrundlag med geografisk analyse

Virkelig skarp og let tilgængelig beslutningstagning er en forudsætning for at skabe succes i hele detailværdikæden. Geografisk forretningsanalyse tilføjer en dimension, der giver bedre beslutninger, som igen baner vejen for øgede indtægter, bedre marginer og lavere omkostninger.

Se webinar

SE DETTE WEBINAR NÅR DET PASSER DIG

How Customer Insights Drive Growth

I detailbranchen er det et must at have præcis kundeindsigt for forbere salget og engagere kunderne. 

 

At forstå kundernes indkøbsmønstre, købsadfærd, sammenholdt med, hvor de befinder sig (lokationsanalyser), giver en ekstra dimension til indsigten og kendskabet til kunderne. 

Det kan løsningen bruges til 

Ved hjælp af data fra mange forskellige kilder kan du med geografisk analyse og interaktive kort visualisere og tydeliggøre de mest komplekse sammenhænge og tage bedre beslutninger, der giver forretningsfordele og sikrer forretningsudvikling.

Optimal butiksplacering
Ved at kombinere egne data som fx kundeklubdata med data om konkurrenter, demografi og købekraft, får du et godt grundlagt at træffe beslutning om den optimale butiksplacering.

Markeds- og kundeanalyser

Segmentér dine kunder efter salg og profitabilitet, find de mest profitable kundeemner, find de bedste markedføringskanaler og maksimér effekten af dine kampagner.

Optimering af butiksdrift

Ved du hvorfor dine butikker performer eller ej? Få et komplet driftsbillede i én eller flere butikker og bliv bedre klædt på til at iværksætte initiativer der forbedrer rentabiliteten i butiksnettet.

Produktoptimering

For at sikre øget salg og rentabilitet, kan du finde det perfekte produktmix for din målgruppe ved hjælp af segmenteringsdata for en bestemt butiksplacering. 

Optimér butiksnettet

Få et bedre beslutningsgrundlag for etablering af nye butikker, ændringer i sortiment eller omstrukturering i butiksnettet. Få et overblik  af alle dine butikker, loyalitetsdata, konkurrencesituation, købekraft og andre faktorer, der er vigtige for rentabiliteten i dine butikker.

Starbucks åbner en ny butik hver dag. Se hvordan de bruger Location Intelligence til det.

Se tydeligheden i det komplekse

Vi bruger den geografiske dimension til at linke data fra forskellige kilder. På denne måde bliver det muligt at visualisere og tydeliggøre de mest komplekse forbindelser og bidrage på flere måder til forretningsfordele og forretningsudvikling.



Den bedste løsning til dit behov

Vores services er baseret på verdens stærkeste lokationsplatform, ArcGIS fra firmaet Esri.
Mere end 21.000 organisationer på verdensplan bruger Esri-teknologi.
Du får adgang til data med mere end 67 unikke socioøkonomiske karakteristika.
GRATIS ANALYSE

Find den bedste lokation
for dine nye forretningslokaler

Geoinfo, som er eksperter i Location Intelligence og analyser, tilbyder dig en helt gratis markedssanalyse af et givent område, som kan bruges når du skal åbne butikker eller kontorer. 
Læs mere og bestil den gratis analyse

Find den optimale butiksplacering

Med verdens stærkeste lokationssoftware, ArcGIS kan vi ved hjælp af data og analyser hjælpe dig med at finde den optimale butiksplacering, baseret på eksempelvis konkurrentsituationen, købekraft, offentlig transport mm.
Læs mere og bestil gratis analyse
Share by: