GIS-support og system- og driftservice
Danmarks største GIS-support og service
Geoinfo's service- og supportteam er dedikeret til at støtte dig, som er bruger af Esri's produkter.
I supporten har vi et erfarent hold af af GIS-teknikere, som er klar til at svare på spørgsmål. Alle har et solidt kendskab til ArcGIS-platformen og best pratices og derudover har vi direkte adgang til Esri's egen ArcGIS-supportorganisation, når det er relevant.
Adgang til et verdens-omspændende netværk
Professionelle GIS-eksperter til din rådighed
Vores team af højt kvalificerede specialister betyder, at vi kan tilbyde ArcGIS-support, service- og driftsstøtteaftaler, som passer til både små og store virksomheder og organisationer.
Vores support sikrer, at du og dine kolleger får den maksimale værdi af investeringen i jeres Esri-produkter.
Når du har vedligehold på dit software, giver dette dig adgang til den nyeste version af jeres Esri-software og fri brug af teknisk support og webservice.
System- og driftsstøtteaftalen sikrer dig en høj oppetid på dit system.
Support åbningstider
Mandag - fredag:
8.00 - 16.00
OM SUPPORTEN
Det siger vores kunder
Jeg værdsætter at Geoinfos Support i den grad tog ansvar for at følge opgaven helt til dørs, med analyse på originaldata, finde en årsagssammenhæng og en brugbar løsning for os her og nu, samt videreformidling til Esri om et forbedringsønske.
Lars K.
Top professionel Support - som sædvanligt.
Niels F.
Jeg havde sagt, at Supportsagen kunne lukkes, men jeg fik ekstra respons med idé til næste gang vi benytter samme funktion.
Anita E.
Opret supportsag
Vores fantastiske team
Vores dygtige konsulenter sidder klar til med GIS-service og hjælpe dig med dine spørgsmål om stort og småt i ArcGIS-platformen.
TIPS OG TRICKS TIL ArcGIS ONLINE OG ArcGIS ENTERPRISE
GIS in a Minute er en række korte videoer på kun ét minut, som giver både nye og erfarne GIS-brugere nyttige tips til ArcGIS Online og ArcGIS Enterprise, som straks kan omsættes til handling.
Videoerne ligger på Youtube og er derfor lette at finde og dele på sociale medier. Hold øje med kanalen, for der kommer nye videoer hver måned.

Det er meget enkelt - upload billeder af dine fejlmeddelelser direkte til appens AI-chatbot, som derefter analyserer og søger efter løsninger i Esris tekniske indholdsbibliotek.
Det gør det nemmere og hurtigere at finde løsninger på problemer, uden at skulle forklare fejlen i detaljer.
Nyttige links
Forstå credits
Credits er den valuta, der anvendes i ArcGIS-platformen. Det koster credits, når man bruger specifikke funktioner, såsom datalagring, bestemte analyser og brug af premium-indhold.
Læs mere om hvad Esri Credits er, hvad der kræver credits og hvor mange credits man har.
Migrering fra ArcMap til ArcGIS Pro
Find vejledninger, dokumentation og selvstudier, der hjælper dig med at migrere fra ArcMap til ArcGIS Pro.
Dokumenterne opdateres jævnligt og kan hjælpe dig til en vellykket migrering.
Ønsker du hjælp til migreringen, kan vores GIS-teknikere hjælpe dig videre. Ring på telefon +45 39 96 59 00, eller brug formularen her.
System- og driftservicesaftaler
En system- og driftserviceaftale skal sikre stabil drift og optimal performance ved løbende at overvåge og optimere dit GIS-miljø. Geoinfos ydelse er baseret på Esri’s løbende anbefalinger til stabil drift, samt Geoinfos erfaringsbase, der er oparbejdet gennem mange år.
Afhængig af aftaleniveauet indeholdes monitorering og overvågning, optimeringsrutiner, opgraderinger, fejlsøgning og problemløsning ved driftsproblemer og -stop, samt rådgivning om god praksis for drift af GIS-miljøet.
Fordele ved system- og driftservicesaftaler
Vi sikrer driften og frigiver tid og ressourcer hos dig.
Monitorering og optimering af system
Dit system bliver ordentligt optimeret og monitoreret - også i perioder med spidsbelastning af GIS-driftsmiljøet.
Rådgining om stabil drift
Du får løbende rådgivning om, hvordan du kan sikre stabil drift og optimal performance.
Løsning af driftsproblemer
Ved driftsstop og driftsproblemer håndterer vi hurtigt situationen sammen med dig, via fjernadgang dit GIS-driftsmiljø.
Typer af system- og driftservicesaftaler
S&D-aftalen findes i to modeller, Basis og Standard. Derudover er det muligt at tilkøbe yderligere optioner til de to modeller.
Tilmeld nyhedsbrev
Vær altid på forkant og få den nyeste viden om Digital Transformation, IoT, dataanalyser, geografiske analyser, datadrevne beslutninger, GIS og meget mere.
Sign up to our newsletter
Vi behandler dine data med fortrolighed. Læs mere om Geoinfo’s persondatapolitik her. Du kan til enhver tid trække dit nyhedsbrevstilmelding tilbage her.
Kontakt?
Ring på +45 39 96 59 00, eller skriv et par linjer. Vi kontakter dig hurtigst muligt.