Detailhandel
Boost din forretning med analyser og datadrevne beslutninger
At have styr på tingene giver bedre lønsomhed
Kan din organisation blive bedre rustet til at imødekomme kundernes behov og krav?
Er der måder at tage bedre og mere nøjagtige beslutninger, der fører til øget salg og bedre rentabilitet?
Svaret på begge spørgsmål er "ja". Ved at bruge den geografiske dimension i dine forretningsanalyser vil du se på både markedet og forbrugerne med nye øjne.
Bedre beslutningsgrundlag med geografisk analyse
Se webinar
SE DETTE WEBINAR NÅR DET PASSER DIG
How Customer Insights Drive Growth
I detailbranchen er det et must at have præcis kundeindsigt for forbere salget og engagere kunderne.
At forstå kundernes indkøbsmønstre, købsadfærd, sammenholdt med, hvor de befinder sig (lokationsanalyser), giver en ekstra dimension til indsigten og kendskabet til kunderne.
Det kan løsningen bruges til
Ved hjælp af data fra mange forskellige kilder kan du med geografisk analyse og interaktive kort visualisere og tydeliggøre de mest komplekse sammenhænge og tage bedre beslutninger, der giver forretningsfordele og sikrer forretningsudvikling.