System drift og support
Professionelle GIS-eksperter til din rådighed
Vi tilbyder driftsstøtteaftaler, som passer til både små og store virksomheder og organisationer. Med System- og driftsstøtteaftalen sikrer vi driften og frigiver tid og ressourcer hos dig.
Når du har vedligeholdelsesaftale på dit software, giver dette dig adgang til den nyeste version af jeres Esri-software, høj oppetid på dit system og fri brug af teknisk support og webservice. Det sikrer, at du og dine kolleger får den maksimale værdi af investeringen i jeres Esri-produkter.
Vores team af højt kvalificerede specialister tilbyder ArcGIS-support ud fra best practice og med direkte adgang til Esri's egen support.

Adgang til et verdens-omspændende netværk

Danmarks største GIS-support og service
Geoinfo's service- og supportteam er dedikeret til at støtte dig, som er bruger af Esri's produkter.
I supporten har vi et erfarent hold af af GIS-teknikere, som er klar til at svare på spørgsmål. Alle har et solidt kendskab til ArcGIS-platformen og best pratices og derudover har vi direkte adgang til Esri's egen ArcGIS-supportorganisation, når det er relevant.
Support åbningstider
Mandag - fredag:
8.00 - 16.00
Opret supportsag
Hvad er Authorized caller
I en My Esri-organisation er en autoriseret kontaktperson en bruger, der har tilladelse til at indsende supportanmodninger, se status på fejl, hændelser og forbedringer samt administrere systemprofiler. De har også adgang til den fulde historik over deres interaktioner med support.
OM SUPPORTEN
Det siger vores kunder
Jeg værdsætter at Geoinfos Support i den grad tog ansvar for at følge opgaven helt til dørs, med analyse på originaldata, finde en årsagssammenhæng og en brugbar løsning for os her og nu, samt videreformidling til Esri om et forbedringsønske.
Lars K.
Top professionel Support - som sædvanligt.
Niels F.
Jeg havde sagt, at Supportsagen kunne lukkes, men jeg fik ekstra respons med idé til næste gang vi benytter samme funktion.
Anita E.
Vores fantastiske team
Vores dygtige konsulenter sidder klar til med GIS-service og hjælpe dig med dine spørgsmål om stort og småt i ArcGIS-platformen.
TIPS OG TRICKS TIL ArcGIS ONLINE OG ArcGIS ENTERPRISE
GIS in a Minute er en række korte videoer på kun ét minut, som giver både nye og erfarne GIS-brugere nyttige tips til ArcGIS Online og ArcGIS Enterprise, som straks kan omsættes til handling.
Videoerne ligger på Youtube og er derfor lette at finde og dele på sociale medier. Hold øje med kanalen, for der kommer nye videoer hver måned.

Det er meget enkelt - upload billeder af dine fejlmeddelelser direkte til appens AI-chatbot, som derefter analyserer og søger efter løsninger i Esris tekniske indholdsbibliotek.
Det gør det nemmere og hurtigere at finde løsninger på problemer, uden at skulle forklare fejlen i detaljer.
Nyttige links
Credits
Credits er den valuta, der anvendes i ArcGIS-platformen. Det koster credits, når man bruger specifikke funktioner, såsom datalagring, bestemte analyser og brug af premium-indhold.
Læs mere om hvad Esri Credits er, hvad der kræver credits og hvor mange credits man har.
Migrering fra ArcMap til ArcGIS Pro
Find vejledninger, dokumentation og selvstudier, der hjælper dig med at migrere fra ArcMap til ArcGIS Pro.
Dokumenterne opdateres jævnligt og kan hjælpe dig til en vellykket migrering.
Ønsker du hjælp til migreringen, kan vores GIS-teknikere hjælpe dig videre. Ring på telefon +45 39 96 59 00, eller brug formularen her.
System- og driftservicesaftaler
En system- og driftserviceaftale skal sikre stabil drift og optimal performance ved løbende at overvåge og optimere dit GIS-miljø. Geoinfos ydelse er baseret på Esri’s løbende anbefalinger til stabil drift, samt Geoinfos erfaringsbase, der er oparbejdet gennem mange år.
Afhængig af aftaleniveauet indeholdes monitorering og overvågning, optimeringsrutiner, opgraderinger, fejlsøgning og problemløsning ved driftsproblemer og -stop, samt rådgivning om god praksis for drift af GIS-miljøet.
Fordele ved system- og driftservicesaftaler
Vi sikrer driften og frigiver tid og ressourcer hos dig.
Monitorering og optimering af system
Dit system bliver ordentligt optimeret og monitoreret - også i perioder med spidsbelastning af GIS-driftsmiljøet.
Rådgining om stabil drift
Du får løbende rådgivning om, hvordan du kan sikre stabil drift og optimal performance.
Løsning af driftsproblemer
Ved driftsstop og driftsproblemer håndterer vi hurtigt situationen sammen med dig, via fjernadgang dit GIS-driftsmiljø.
Typer af system- og driftservicesaftaler
S&D-aftalen findes i to modeller,
Basis og
Standard. Derudover er det muligt at tilkøbe yderligere optioner til de to modeller.
BASIS
Til dig der selvstændigt kan vedligeholde dit GIS-driftsmiljø
Du har i langt de fleste tilfælde kompetencer og ressourcer til selvstændigt at håndtere hændelser, der kompromitterer GIS-miljøets drift.
Du har overblik over trends i brugen af dit GIS-driftsmiljø, og kan selvstændigt tune GIS-miljøet og sikre fastholdelse af god performance.
Du ønsker dit GIS-driftsmiljø monitoreret for at opnå mere sikker drift, men ønsker selv af bruge et minimum af ressourcer på at overvåge monitoreringen.
Du ønsker desuden optimerings-rutiner, der på et solidt erfaringsgrundlag sikrer automatiseret vedligeholdelse af GIS-miljøet.
STANDARD
Til dig der er afhængig af stabil drift i dit GIS-driftsmiljø
Du ønsker en hurtig og kompetent assistance fra Geoinfo, så du sikrer et minimum af nedetid ved hændelser, der kompromitterer GIS-miljøets drift.
Du ønsker, at Geoinfo yder en proaktiv indsats, så hændelser i størst muligt omfang kan undgås. Vi holder øje med trends i brugen af dit GIS-driftsmiljø, samt hjælper med at tune GIS-miljøet, så det er klar til at håndtere nuværende og forventet belastning.
Du ønsker dit GIS-driftsmiljø monitoreret for at opnå mere sikker drift, og at Geoinfo tager aktivt medansvar i at løse eventuelle driftsproblemer og driftstop.
Du ønsker optimeringsrutiner, der på et solidt erfaringsgrundlag sikrer automatiseret vedligeholdelse af GIS-miljøet.
Du ønsker løbende rådgivning om optimal drift af GIS-driftsmiljøet – både mht. backup, sikkerhed og optimering af miljøets infrastruktur.
Tilmeld nyhedsbrev
Vær altid på forkant og få den nyeste viden om Digital Transformation, IoT, dataanalyser, geografiske analyser, datadrevne beslutninger, GIS og meget mere.
Sign up to our newsletter
Vi behandler dine data med fortrolighed. Læs mere om Geoinfo’s persondatapolitik her. Du kan til enhver tid trække dit nyhedsbrevstilmelding tilbage her.
Kontakt
Ring på +45 39 96 59 00, eller skriv et par linjer. Vi kontakter dig hurtigst muligt.



















